مشاور کنکور

Wiki Article

گزارش کار روزانۀ دانش آموزش با دقت تحلیل شود. آزمون‌های دانش‌آموز با دقت و ریزبینانه تحلیل شود. نقاط ضعف دانش آموز باید به‌خوبی شناسایی و رفع گردد. دانش‌آموز حتی یک روز هم بدون برنامه نباشد. عوامل استرس‌زا سریعاً شناسایی شده و برای رفع آن اقدام شود. تفریح دانش آموز فراموش نشود.

با سارا همتی از طریق اینستاگرام اشنا شدم. حوزه امتحانیم اصفهان بود و یکم رقابت سخت بود توی منطقه ۱ اما با گروه ایشون مشاوره برداشتم و الان دارم پزشکی شهید بهشتی میخونم.

اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور و برنامه ریزی درسی برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند.

با دریافت خدمات مشاوره رایگان کنکور چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری می توانید آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید. 

افراد معمولی در مسیر رسیدن به هدف بارها شکست می خورند و کم کم تجربه کسب می کنند.

ما برای هر درس روش مطالعه مخصوص به خود را به آنها یاد دادیم. از شما دعوت می‌کنیم فیلم‌های زیر را با دقت تماشا کرده و همه چیز را از زبان خودشان بشنوید.

➡️ امکان بازگشت هزینه در صورت نارضایتی شما طبق قوانین سایت

. ارائه انواع تکنیک های تست زنی، تندخوانی و روش های مطالعه

از مشاور اولم راضی نبودم چون مکالمشون با من یه ساعته بود هر بار و من به تایم بیشتری نیاز داشتم.

ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...

آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...

کمتر جایی یک تیم کنترل کیفیت در زمینۀ مشاوره کنکور و تحصیلی دیده شده است ولی ما در راه‌بین با بهره‌گیری از یک تیم مجرب برای کنترل کیفیت، همواره بر کیفیت کار مشاوران مشاوره کنکور و دانش‌آموزان نظارت کامل داریم.

اگر شما داوطلب گرامی خود را برای رقابتی سخت با رقبای خود در کنکور انسانی آماده ساخته اید، از توجه به بودجه بندی دروس و اطلاع از آن ها از طریق مشاور کنکور رایگان و دریافت مشاوره رایگان کنور سراسری، با پرداخت بهترین قیمت مشاوره کنکور انسانی غافل نشوید، چرا که در این شرایط است که امکان آگاهی از سوال های پر تکرار را در هر یک از ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور پیدا می کنید و بر همین اساس این امکان را دارید که به هر یک از فصول کتاب نیز پی ببرید.

گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به کلیه دانش آموزان از پایه هفتم تا کنکور خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی ارائه می نماید.

Report this wiki page