طلایاب

Wiki Article

مجید: با سلام و خسته نباشید خواستم ببینم کدام دستگاه زیر برق فشار قوی کار میکند ممنون...

برای پیدا کردن آثار و لوازم به جا مانده از تمدن های گذشته

طلایاب ها کاربرد های بسیار زیادی دارند که در زیر چند نمونه از ان را ذکر می کنیم :

ویژگی‌های فنی ردیاب‌های طلا، هر دستگاه را از یکدیگر متمایز می‌کند، زیرا ممکن است ویژگی‌ها در دسترس باشند.

فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از سیم پیچ جستجو به زمین کار می کنند. هر جسم فلزی (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند. سیم پیچ جستجوی فلزیاب میدان ارسال مجدد را دریافت می کند و پاسخ هدفرا کاربر هشدار می دهد.

با سه سیستم و عمق جستجوی بسیار بزرگ و نمایش بصری را ارائه می دهد

با این حال، برای کاربردهای حرفه‌ای، مانند جستجو در معادن، تفکیک فلزات مختلف و یا جستجوی اشیاء ارزشمند، فلزیابهای پیشرفته با کیفیت بالا و قابلیت تفکیک دقیق بیشتری نیاز است.

اعدادی در مرکز صفحه اصلی برنامه وجود دارد که هر چه مقدار عدد طلایاب بالاتر باشد، جسم فلزی نزدیکتر است.

آموزش صفر تا صد کار با دستگاه طلایاب و گنج یاب آلمانی گلد ویژن

این فلزیابهای ارزان تر ممکن است برای کاربردهای ساده و غیر حرفه‌ای مانند جستجوی سکه‌های دوران باستان، گنجینه‌های کوچک خانوادگی یا جستجو در شن و ماسه به کار گرفته شوند.

جعبه کنترل حاوی قطعات الکترونیکی فلزیاب است. اینجاست که سیگنال ارسالی تولید می شود و سیگنال دریافتی پردازش شده و به پاسخ های دریافتی در صفحه نمایش به کاوش گر اطلاع می دهد.

سپس داده‌های اسکن شده از طریق فناوری بلوتوث برای مشاهده به‌ عنوان یک نمودار گرافیکی سه ‌بعدی منتقل می‌شوند و نتایج جستجو در داخل برنامه تجزیه و تحلیل دستگاه نمایش داده می‌شود که می‌تواند بر روی هر تلفن هوشمند یا تبلتی که از سیستم اندروید پشتیبانی می‌کند نصب شود.

د) به دستگاهی که نقطه دقیق هدف را شناسایی می کند نقطه زن، و به دستگاهی که از راه دور با فاصله زیاد توانایی شناسایی اهداف فلزی را داشته باشد، شعاع زن و یا همان ردیاب گفته می شود.

آیا دستگاه فلزیاب قابل ردیابی است ؟ فلزیاب ماهواره ای!!؟

Report this wiki page