فلزیاب

Wiki Article

اگر عاقه مند به برنامه گنج یاب موبایلی هستید و به ردیابی طلا با موبایل علاقه مند هستید این اپلیکیشن گنج یابی موبایل مخصوص شماست!

یک طلایاب دارای قدرت تفکیک می تواند دو گروه فلزات را از هم تشخیص دهد:

کاربردهای اصلی دستگاه های طلایاب کشف گنجینه‌ها، جواهرات گمشده، کشف معادن طلا و مقبره شناسی است. دستگاه‌های طلا یاب با توجه به تکنولوژی مورد استفاده، توانایی تشخیص دقیق و عمق های نفوذ متفاوتی دارند و در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین‌های حرارتی و دید در شب و همین‌طور دماسنج‌های لیرزی را به نام فلزیاب تصویری معرفی می‌نمایند که این سیستم‌ها نیز هیچ ارتباطی به دستگاه های فلزیاب نداشته و فقط جهت موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اهداف مورد جستجو: طلا، نقره، مس و آهن، اشیای مدفون، سکه طلا، جواهرات، مجسمه، شمشیر، خنجر، ظروف، جام

قطعات ارائه شده به همراه دستگاه، چه قطعات اصلی و چه لوازم جانبی ضروری، بر قیمت فروش طلایاب تاثیر می گذارد.

وقتی جریان درون سیم پیچ به طور ناگهانی باز می ایستد، میدان حاصل از سیم پیچ و جسم فلزی مورد نظر با یکدیگر تداخل کرده و این گنج یاب امر موجب سیگنال حاصل از سیم پیچ می شود. طول این سیگنال و مدت زمان ان، تابع اندازه، شکل و ترکیب جسم مورد نظر خواهد بود.

خود این واحد شامل یک جعبه کنترل و یک شفت قابل تنظیم است که یک سیم پیچ وانت را نگه می دارد که می تواند شکل و اندازه متفاوتی داشته باشد.

در قرن نوزدهم، تکنولوژی‌های مغناطیسی و الکترومغناطیسی برای تشخیص فلزات بهبود یافت. مخترعانی مانند کوئینتین هارفی پارکینس در زمینه تحلیل میدان‌های مغناطیسی و ویلیام استور در توسعه دستگاه‌های تشخیص فلزات تأثیر بزرگی داشتند.

در دستگاه های الکترومغناطیسی، و نحوه نمایش داده ها در دستگاه های تصویربرداری.

این تغییرات به دستگاه بازتابیده می‌شوند و سنسور و یا آنتن فلزیاب این بازتاب را دریافت می کند.

این برنامه اشیا را می شناسد و حتی به آنها عنوان می دهد. بنابراین، اگر دوربین به سمت لپ‌تاپ باشد، می‌بینید که در یک قاب با رنگ خاصی قرار گرفته و مشخص شده است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در صفحه اصلی اپلیکیشن، یک نمودار وجود دارد که با استفاده از آن متوجه خواهید شد که یک شی فلزی یا طلایی چقدر از شما فاصله دارد.

Report this wiki page