نتیجه ابدومینوپلاستی

Wiki Article

اگر می خواهید دچار عفونت نشوید، باید مصرف سیگار، دخانیات و مشتقات آن را به صفر برسانید و از یک ماه قبل از عمل تا یک ماه بعد از عمل به هیچ عنوان استفاده نکنید.

داوطلبین عمل ابدو مینوپلاستی که در آینده قصد بچه دار شدن و بارداری دارند ، بهتر است تا بعد از زایمان و شیردهی این پروسیجر را به تاخیر بیاندازند.

ممکن است پس از عمل ابدومینوپلاستی ، خونریزی و درد شدید ایجاد شود.

۱۳۹۳-۱۳۹۶: فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی بیمارستان ۱۵ خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)

تا مدتی بعد از عمل شکم نباید ورزش‌های سنگین را انجام دهید و اجسام سنگین را بلند کنید.

مطمئن شوید که وعده های غذایی متعادل و کامل می خورید. قبل از جراحی سعی نکنید رژیم غذایی زیادی داشته باشید. تغذیه مناسب برای درمان مناسب مهم است.

دوران نقاهت و مراقبت های پس از عمل جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم به روش فلوردلیس بزرگ‌ ترین ناحیه شکم و اطراف آن را در برمی‌گیرد. برای انجام این روش برشی را در زیر شکم و بالای ناحیه شرمگاه ایجاد می شود . هر چه‌ اندازه برش بزرگ‌ تر باشد بهترین دکتر عمل ابدو می‌ تواند پوست و چربی بیشتری را بردارد.

در صورتی که جراح ، تخصص و تجربه کافی نداشته باشد، نتیجه عمل جراحی شکم مطلوب نخواهد شد.

به دلیل کوچک بودن برش در پایین‌ ترین ناحیه شکم از بین رفتن اسکار (جای زخم) بهتر صورت می‌ گیرد. پس از عمل ابدومینوپلاستی هم ناف در موقعیت جدید حالت طبیعی تری را ایجاد می نماید. جراحی شکم به روش شناور تنها برای افرادی مناسب بوده که محل قرار گرفتن ناف در بالای شکم است.

هر چند ورم عارضه جانبی نرمال بعد از جراحی است و به طور خودبخود فروکش می کند ولی اقداماتی وجود دارد که با کمک آنها می توان در طول ابدومینوپلاستی تهران دوره ریکاوری سرعت فروکش کردن ورم را بالا برد. برخی از این نکات شامل موارد زیر می باشد:

استفاده از جوراب های ضد آمبولی می تواند در این خصوص به شما کمک کند. همچنین استفاده از داروهای ضد انعقاد خون مسی تواند به جلوگیری از لخته شدن خون در ریه کمک کند.

سلام . آقای دکتر برای عمل ابدو محدودیت وزنی وجود داره ؟ باید وزنمون چقدر باشه که بتونیم ابدومینوپلاستی انجام بدیم؟

چنانچه مبتلا به بیماری خاصی همانند دیابت، ناراحتی‌های قلبی، عروقی و غیره هستید، ضروری است به پزشک خود اطلاع دهید.

Report this wiki page