دانلود برنامه اندروید

Wiki Article

↑ «۵ انتقاد تند روزنامه اصولگرا از صداوسیما/با فسادهای"روبیکا" این ۵ ضربه را به فرهنگ ایرانی- اسلامی زدید». خبرآنلاین. ۲۰۱۹-۰۹-۲۵. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۵-۲۰.

روبیکا یکی از سه پلتفرمی بود که مرتکب این تخلف شده بود. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تخلف این پلتفرم‌ها را چنین توضیح داد:

کانال ایتا یکی از روش‌هایی است که می‌توانید محصولات مدنظر خود را به فروش برسانید. داشتن تعداد زیادی فالوور ایتا به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را به طیف گسترده‌ای از مخاطبان معرفی کرده و به‌واسطۀ بازاریابی در ایتا، درآمدزایی داشته باشید.

نکته جالب توجه درباره روبیکا که البته مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته، کپی‌برداری واضح بخش‌های ویترین و روبینو از اپلیکیشن اینستاگرام و بخش پیام‌رسان روبیکا از واتساپ است. بخش ویترین در این اپلیکیشن ایرانی مشابه بخش اکسپلور در اینستاگرام است که محتوای تصویری را به‌صورت رندوم برای مخاطب نمایش می‌دهد.

روبیکا به‌عنوان سوپر اپلیکیشنی که ویژگی‌های تلگرام و اینستاگرام را در کنار هم قرار داده و امکانات مازادی را نیز به آن افزوده است، در کنار ایتا که ارتباطات را تا حد مطلوبی تسهیل کرده‌است، انتخاب مناسبی است.

↑ «گوگل، روبیکا را یک بدافزار جاسوسی دانست». رادیو فردا. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۰-۲۸.

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ کالاف دیوتی موبایل روی چه گوشی هایی اجرا میشود؟

همچنین شما قادر به برقراری کنفرانس صوتی در یک گروه هستید. اگر در روبیکا گروه دارید، این اپلیکیشن به خوبی آمار مناسبی از بازدید و جزئیات دیگر کانال‌تان به شما ارائه می‌دهد.

«سیستان» محور تمرکز دولت در اجرای طرح‌های اضطراری آبرسانی/ بزرگ‌ترین آب شیرین‌کن غیرساحلی دنیا برپا می‌شود

 بنابراین خوب است که برای ادامۀ راه خود، با وب‌سایت «فالوده» آشنا باشید. این وب‌سایت هر نوع فالوور روبیکا یا فالوور ایتا که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین برای تمام پلتفرم‌های خارجی نیز امکانات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

در فصل پاییز ١٤٠٢، شاخص قیمت کل کالاهای صادراتی مبتنی بر داده‌های ریالی ۱۸۵.۳ است که نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ٣.

روبیکا و ایتا پرطرفدارترین پلتفرم های ایرانی معرفی شدند

بر مشاهده رفرنس اساس آمار، پرمخاطب‌ترین پیامرسان‌های ایرانی عبارتند از:

صفحه‌هایی که از یادکرد وب با پارامتر وضعیت پیوند استفاده می‌کنند

Report this wiki page